جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۷ فیلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور با اکران ۱۷ فیلم در سینما هنر یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: فیلم‌های این دوره از جشنواره 15 تا 22 بهمن ماه در  سینما هنر یاسوج  و  در هر روز در سه سانس طبق جدول اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در روز جمعه 15 بهمن خبر داد و گفت: آئین افتتاحیه ساعت 18 در سینما هنر یاسوج برگزار خواهد شد که در این مراسم از فعالان هنری و سینمایی استان از جمله تولیدکنندگان آثار سینمایی و نمایشی جشنواره فجر امسال تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سینما هنر میزبان علاقه مندان در چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال 22 فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شود که از این تعداد، 17 اثر سودای سیمرغ و بخش مستند در سالن سینما هنر یاسوج  به روی پرده خواهند رفت.

پیرسبزی اظهار کرد: مخاطبان می توانند در زمان آغاز بلیط فروشی جهت خرید از درگاه های التکرونیکی که بزودی اعلام خواهد شد نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن‌ها با توجه به آغاز موج ششم کرونا، یادآور شد: بنا بر تاکید ستاد مقابله با کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سالن‌های اکران فیلم با توجه به شرایط ستاد کرونا و رنگ بندی شهرها خواهد بود.

وی با اعلام اسامی فیلم‌های قابل اکران در استان، گفت: فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در یاسوج اکران خواهند شد.

پیرسبزی افزود: فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی، «مردبازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان،«هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «درب» به کارگردانی  سید هادی محقق نیز از دیگر فیلم‌های این دوره از جشنواره در یاسوج هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین فیلم مستند «سرباز شماره صفر» به کارگردانی محمد سلیمی راد اکران خواهد شد.

 

 

 

 
کد خبر 1144438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha