ذکر و یادآوری ایام‌الله دهه فجر را نباید فراموش کنیم

ماموستا ملا قادری ، گفت: باید ایام گذشته را برای نسل چهارم انقلاب تبیین کنیم و نباید ذکر و یادآوری ایام‌الله دهه فجر را فراموش کنیم.

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.

 

امام جمعه پاوه افزود: ایام‌الله سال ۵۷ ایامی مبارک بودند که در آن شور و شعور و صفا و صمیمیت و ایثار و شجاعت را شاهد بودیم؛ نه مذهب و نه لهجه و نه زبان مانع وحدت مردم نبودند و شعار واحد همه مردم، لااله‌الاالله الله‌اکبر و خمینی رهبر بود؛ وگرامیداشت آن ایام خیلی مهم و تبیین آن لازم است.

 

وی خاطر نشان کرد: قرآن کریم در آیۀ ۵ سورۀ مبارکۀ ابراهیم می‌فرماید: ما موسی (ع) را به میان مردم فرستادیم و به او امر کردیم «أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ» پس تبلیغ دین و ارشاد مردم و خطبۀ جمعه می‌طلبد که ما حوادث ایام را هم یادآوری و ذکر کنیم چون اگر نتوانیم ایام گذشته را برای نسل چهارم انقلاب تبیین کنیم نسل جدید نسبت به انقلاب و نظام و زحمات گذشتگان بی خبر می مانند و همیشه گوش‌به‌فرمان رسانه‌های خارجی خواهند ماند؛ معتقدم که باید ذکر و یادآوری ایام‌الله را فراموش نکنیم.

 

ماموستا ملا قادری تصریح کرد: ما باید تبیین کنیم که مردم ایران بخاطر اینکه در جامعه ظلم و فساد و تجمل‌گرایی و زندانی کردن افراد متدین حاکم بود، علیه رژیم طاغوت به خیابان‌ها آمدند و امروز هم باید بکوشیم آن مشکلاتی را که مردم در نظام شاهنشاهی به خاطر آن‌ها قیام کردند نداشته باشیم.

 

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه  قبل از انقلاب اسلامی دنیا به دو قطب امپریالیسم و سوسیالیسم تقسیم شده بود و سایر حکومت‌ها یا در دامان امپریالیسم امریکا و یا در دامان سوسیالیسم شوروی بودند، اظهار کرد:  یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که مردم قیچی به دست گرفتند و خطاب به آمریکا و شوروی گفتند: شما حق ندارید سرزمین خدا را به دو قطب تقسیم کنید و در کنار سوسیالیسم و امپریالیسم قطب سوم به نام قطب اسلام تشکیل شد.

 

وی در پایان گفت: نسل دهۀ چهارم انقلاب همانند نسل دهۀ اول انقلاب نیستند این نسل برنامه‌های روزانۀ خود را از فضای مجازی می‌گیرند. باید هوشیار باشیم .

کد خبر 1144456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha