بهره برداری از ۴ طرح  عمرانی و خدماتی در شهرستان طبس

در سومین روز از دهه مبارک فجر ۴ طرح عمرانی و خدماتی شامل پروژه گازکشی، طرح حیاط پویا و سالن ورزشی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امروز (۱۴ بهمن) همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه با حضور «علی اکبر رحیمی» معاون استاندار و سرپرست فرمانداری طبس در این شهرستان افتتاح شد.

 

امروز طی مراسمی سالن ورزشی مدرسه ۱۷ شهریور این شهرستان با حضور مسئولان افتتاح شد. برای احداث این سالن اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 بهره برداری از طرح حیاط پویا در مدرسه فریبا شهرستان طبس یکی دیگر از پروژه های افتتاحی این شهرستان در سومین روز از دهه مبارک فجر بود که برای به بهره برداری رسیدن این طرح اعتبار ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

افتتاح طرح گاز کشی داخلی سایت ایستگاه راه آهن طبس نیز یکی دیگر از طرح های دهه فجر بود. این طرح با ظرفیت یک هزار متر مکعب و با اعتبار هزینه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

بهره برداری از پروژه های گازرسانی واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان طبس با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان نیز یکی ديگر طرح های افتتاحی سومین روز از دهه مبارک فجر در طبس بود. این طرح اجرایی شامل ۶ کیلومتر شبکه توزیع و نصب و یک ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه اندازه‌گیری است.

 

 

کد خبر 1144461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha