باید به سمت استفاده از انرژی های پاک پیش برویم

ایمانیه گفت: آلوده کردن محیط زیست یک جرم است و باید به سمت استفاده از انرژی های پاک پیش برویم و توسعه حمل و نقل همگانی، طرح های آبخیزداری و مدیریت بهره برداری از آب باید در اولویت قرار بگیرد و تحقیقات مورد توجه جدی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنج شنبه ۱۴ بهمن) در مراسم ملی روز جهانی تالاب ها که در شهرستان بختگان به میزبانی اداره کل محیط زیست فارس برگزار شد، با تبریک ماه رجب و دهه مبارک فجر گفت: حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور در مراسم روز تالاب ها در استان فارس مایه مباهات است و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به همدلی همه مردم و مسئولان، گروه های مردم نهاد، روحانیت و ... نیاز دارد.

استاندار فارس افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، آلوده کردن محیط زیست یک جرم است و باید به سمت استفاده از انرژی های پاک پیش برویم و توسعه حمل و نقل همگانی، طرح های آبخیزداری و مدیریت بهره برداری از آب باید در اولویت قرار بگیرد و تحقیقات مورد توجه جدی باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از اقدامات زیست محیطی به اعتبار و به حضور تمام مسئولان و وزارتخانه ها بستگی دارد و اقدامات سازمان های مردم نهاد در فارس برای حفاظت از محیط زیست مطلوب است که با حمایت از این سازمان ها می توان به نتایج خوبی در محیط زیست استان باشیم.

 

کد خبر 1144475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha