اسلام با پیروزی انقلاب احیا شد/ راه مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین و نهضت روایتگری است

حجت الاسلام قاسم پور گفت: یکی از مهم ترین آثار پیروزی انقلاب، احیای اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه ایرانی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حجت قاسم پور» امروز (پنج شنبه 14 بهمن) در همایش جهاد تبیین با حضور فرماندهان و اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جهان بین ابرقدرتهای شرق و غرب تقسیم شده بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان گفت: اما امام خمینی (ره) نوعی از حکومت دینی بر پایه اسلام را بنا نهاد و احکام و قوانین اسلام را بار دیگر زنده کرد.

 

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد، احیای اسلام ناب محمدی (ص) بود که آرزوی همه انبیا و اولیای الهی هم بود.

 

حجت الاسلام قاسم پور گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ماندگاری آن، تبعیت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه بوده است. 

 

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه ها و بزنگاه های حساس و تاریخی نیز از علل موثر در استمرار انقلاب اسلامی است که باید همه مسئولان به این مردم که ولی نعمت ما در نظام اسلامی هستند، بیش از پیش خدمت کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان گفت: با رهبری حکیمانه و بی بدیل امام امت و با پشتیبانی و حمایت مردم شهید پرور نظام طاغوت سرنگون و نظام ولایی در ایران اسلامی حاکم شد.

 

وی با بیان اینکه دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران کوتاهی نمی کند، اظهار کرد: خطر جریان تحریف جدی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر این موضوع تأکید کرده است. برای مقابله با این جریان که اولا قصد نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی و همچنین سیاه نمایی را دارد باید جهاد تبیین و نهضت روایتگری راه اندازی شود.

 

حجت الاسلام قاسم پور گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری دارد که باید آن را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کرد و دهه فجر فرصت خوبی برای این کار است.
 

کد خبر 1144484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha