حاکمیت بر دل ها مهمترین کار در حوزه فرهنگ و هنر است

شالویی گفت: ما در حوزه فرهنگ و هنر مهمترین کاری که باید داشته باشیم حاکمیت بر دل ها است و اینکه دل ها را به دست آوریم، بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمود شالویی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما در حوزه فرهنگ و هنر اگر خیلی هم تلاش و کوشش داشته باشیم، باید همه توان را به کار گیریم تا همان مسیری که ائمه هدی (ع) طی کردند را بپیماییم.

 

دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در حوزه فرهنگ و هنر مهمترین کاری که باید داشته باشیم، حاکمیت بر دل ها است و اینکه دل ها را به دست آوریم، بسیار اهمیت دارد و خداوند متعال هم به دل ها نگاه می کند.

 

وی عنوان کرد: ارتباط با دل ها برقرار کردن بسیار مهم است، در حوزه فرهنگ و هنر باید سراغ یک به یک اصحاب فرهنگ و هنر رفت و سخن گفت، بی نیازترین افراد در این حوزه هستند و جز محبت و مهربانی و در کنار آنها بودن چیزی از ما نمی خواهند و در واقع جامعه فرهنگ و هنر از ما می خواهند کنار آنها باشیم.

 

دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ارباب رجوع ما این افراد هستند و اینکه بتوانیم خود را با آنها تنظیم کرده و با آنها ارتباط برقرار کنیم، بسیار اهمیت دارد.  

 

وی افزود: از خدمات آقای اسماعیلی (مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) در استان قزوین بسیار تشکر کرده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان زحمات این عزیزان خواهد بود و شرایط فراهم خواهد شد از وجود ایشان استفاده کنیم.

 

شالویی گفت: امیدواریم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هم همین مسیر را ادامه دهند و ان شاالله منشا و مبدا خدمات بسیاری باشند.  

 

در ادامه مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم، افتخار خدمت به فرهنگ، ادب و هنر در استان قزوین نصیب بنده شد و از همه مردم فهمیم، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر تشکر می کنم.

 

«محمد حسین اسماعیلی» افزود: در این ۳۰ ماه و به دلیل تنگناها، مدیریت، مدیریت بحران بود ولی در کنار هم بوده و همدل و یکی بودیم و در اوضاع و احوال عجیب کرونایی یار هم بودیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خود را جزئی از کل فرهنگ و هنر قزوین و یک قزوینی می دانم و طی ۲ سال و نیم خدمت در رسیدن به همه اهداف نائل نشدیم، ولی در کنار همکاران لایق و دلسوز تلاش کردیم با همه کمبودها، عقب ماندگی ها و ناملایمات موجبات ارتقای فرهنگ و مکتب هنر قزوین باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات «محمد حسین اسماعیلی» تقدیر و «محمد حسین فائزی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

 

کد خبر 1144493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha