پویش ملی «پرچم افتخار» در گیلان اجرا می شود

حجت الاسلام مهدوی از اجرای پویش ملی «پرچم افتخار» در گیلان خبرداد و گفت : تمامی جشن‌های انقلاب در گیلان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی»  امروز( پنج شنبه، ۱۴ بهمن ) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تمامی جشن‌های انقلاب در گیلان با محوریت مردم برگزار می‌شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای پویش ملی «پرچم افتخار» در گیلان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در این پویش ملی هزار پرچم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال نقش هدایتگری را بر عهده داشته و تمامی مراسم و جشن‌های انقلاب با محوریت مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی به تشکیل کمیته‌های تخصصی در تبلیغات گیلان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد واذعان داشت: کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تبلیغی در سطح شهرهای این استان دایر شده که هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری جلسات پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ورزشی از برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به افتتاح خانه قرآنی سردار شهید «علی حق بین» در لنگرود پرداخت و اضافه کرد: پویش ملی پرچم با هدف یک خانه یک پرچم به‌صورت ملی و در استان گیلان نیز اجرا می‌شود که بر اساس آن هزار پرچم جمهوری اسلامی برای نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در محضر شهدا با حضور قاریان ملی و استانی در گلزار شهدای رشت از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به برگزاری جشن پیروزی انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های گیلان، اضافه کرد: برنامه دورهمی خاطرات انقلاب و دورهمی تکریم خانواده با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی به صورت زنده از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر نیز خبر داد و خاطرنشان ساخت: هر سرود انقلابی که فردی یا گروهی خوانده و عکس و فیلم آن ارسال شود از سوی تبلیغات اسلامی گیلان دریافت و سروده های دریافتی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

کد خبر 1144496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha