تقویت گروه های مردمی برای نقش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر

فائزی با اشاره به نقش مهم گروه های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر گفت: اصل کار را این گروه های مردمی انجام می دهند و کار ما تقویت و تکثیر آنها است که اینها بیایند و کار را کارستان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین فائزی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: تقارن این مراسم با این ایام نشانه خوبی است و ان شاالله خداوند عنایتی کند، شرمنده جمع فرهیخته و مخاطبی که به نوعی استفاده کننده و بهره بردار این اداره کل هستند نباشیم.  

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: هر آنچه در زیست بوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ می دهد، باید نقشی ملموس و تعریف شده در سبک زندگی مردم باشد.

 

وی افزود: ما فقط ارائه دهنده یکسری از خدمات نیستیم، بلکه یک راهبر و سیاستگذار کلان در حوزه فرهنگ بوده که این فرهنگ تجلی تمدن و مولفه های سبک زندگی مردم است.

 

فائزی عنوان کرد: دستیابی به این مهم تنها با تلاش بنده و کارکنان یک اداره شدنی نیست بلکه گروه های مردمی مهم هستند که اصل کار را آنها انجام می دهند و کار ما تقویت و تکثیر آنها است که اینها بیایند و کار را کارستان کنند.

 

وی با تقدیر از اقدامات مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: از مهمترین کارهای آقای اسماعیلی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) التهاب زدایی از این اداره کل بود و زمین همواره تر برای کارهای تحول خواه و تحول گرا است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: رویکرد ما حل مسئله است، مسئله زیاد است و شناسایی اینها با کمک اهالی فرهنگ و ادب و رسانه  با نگاه خلاق و نخبگانی خواهد بود.

 

کد خبر 1144498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha