نماینده دفتر ریاست جمهوری از تصفیه‌خانه فاضلاب دزفول بازدید کرد

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: نماینده دفتر ریاست جمهوری جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان از تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول بازدید کرد.

«مصطفی اسماعیل‌سالم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: دکتر طباطبایی نماینده دفتر ریاست جمهوری در راستای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان از تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول بازدید کرد.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: در این سفر یک روزه مهندس فرزان عباسیان معاونت بهره‌بردار و توسعه فاضلاب شرکت آبفا خوزستان و مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان نیز وی را همراهی کردند.

 

وی تصریح کرد: در این بازدید توضیحات لازم جهت تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب دزفول طی سه سال در صورت اختصاص اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی ارائه شد.

 

اسماعیل‌سالم با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۰ درصد طرح جمع آوری فاضلاب دزفول اجرا شده است اضافه کرد: این اعتبار یا باید از طریق اعتبارات ملی و یا از طریق ماده ۵۶ بخش خصوصی تامین شود که در صورت تامین این اعتبار توسط بخش خصوصی، این طرح ظرف ۵ سال تکمیل می شود.

 

وی با اشاره به سایر موارد مطرح شده در سفر نماینده دفتر رئیس جمهور به دزفول تصریح کرد: در این بازدید تجهیز و راه‌اندازی ۲ حلقه از چاه های منطقه زیباشهر و ورود آنها به مدار تولید در راستای تکمیل شبکه، تامین آب پایدار، بالابردن سطح مخازن ذخیره و فشارشبکه و همچنین تکمیل شبکه فولادی ۶۰۰ میلیمتری خط انتقال شرق تا سه راهی حمزه مطرح و پیگیری شد.

 

کد خبر 1144515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha