سپاه ناحیه انزلی برای محرومین مسکن احداث می کند 

صفاتی گفت: سپاه ناحیه انزلی خانه هایی را در قالب طرح مسکن محرومین برای اقشار کم برخورداری که از سوی کمیته امداد معرفی شوند، احداث می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «مهدی صفاتی» امروز (پنجشنبه، ۱۴بهمن) در حاشیه گلباران مزار شهدای انزلی گفت: سپاه انزلی آمادگی دارد برای هر تعداد از جامعه هدف که کمیته امداد برای آنها پروانه بگیرد و آماده سازی کند، مسکن بسازد.


فرمانده سپاه ناحیه انزلی از اعطای تسهیلات خوداشتغالی نیز خبر داد و تصریح کرد: سپاه انزلی به افرادی که طرح قابل پذیرش ارائه کنند طبق توافق نامه‌ای که با بانک‌های عامل منعقد شده است تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌کند.


وی با اشاره به توزیع هزار بسته معیشتی در این ایام تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی در بین اقشار کم درآمد توزیع شده است


صفاتی در ادامه به اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد در سطح شهر و روستای انزلی اشاره کرد و افزود: سپاه ناحیه با همکاری کمیته روستایی همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند. برگزاری یادواره‌های شهدا و گلباران مزار شهدا و اجرای برنامه‌های بصیرتی در سطح شهر و روستا از جمله این برنامه‌هاست.


وی اعلام کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در طول دهه فجر در پایگاه های مقاومت بسیج، آذین بندی و فضاسازی فرهنگی، تبلیغی در محدوده استحفاظی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، انجام ماموریت‌های ایست و بازرسی، گشت‌های رضویون، دفاع از مقر و شامگاه یاد یاران در طول دهه فجر، آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد توسط حوزه مقاومت بسیج شهید نامجو، گردهمایی بسیجیان عضو گشت‌های رضویون در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های جانبی دهه فجر چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه بندر انزلی است.

کد خبر 1144540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha