بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در گیلان آغاز شد

ثقتی از آغاز بلیت فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر در رشت به صورت آنلاین خبرداد.

«رضا ثقتی»‌ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به آغاز بلیت فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهارداشت: جشنواره فیلم فجر با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و مطابق با شرایط ستاد ملی مدیریت کرونا با نمایش ۱۹ فیلم بخش مسابقه از فردا( ۱۵ بهمن) آغاز می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رعایت فاصله ۲ متری در سالن‌های سینما و استفاده از ماسک و اقلام بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دوستداران سینما می‌‌توانند در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

 
وی با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره امسال فقط به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه ۷ انجام می‌شود اذعان کرد: در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادی امروز، قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر تغییری ندارد.

 

ثقتی با بیان اینکه بلیت فروشی سینما ۲۲ بهمن آغاز شده است تصریح کرد: گیلانیان می‌توانند تا لحظه نمایش فیلم بلیت‌ها را با قیمت ۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

 

وی ادامه داد: بلیت جشنواره فیلم فجر در تالار مرکزی رشت نیز تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: بلیت فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر تا ۲۲ بهمن‌ماه در سامانه‌های آنلاین فروش بلیت مشروط به تکمیل نبودن ظرفیت سالن‌های سینما ادامه خواهد داشت. 

 

 

کد خبر 1144573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha