زمینه آزادی ۳۲ محکوم مالی در کردستان فراهم شد

زمینه آزادی ۳۲ محکوم مالی در جلسه هئیت امناء ستاد مردمی دیه کردستان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان در جلسه هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان، با اعلام اینکه، خدمت به نیازمندان فرصتی است که خداوند متعال نصیب هر کسی نمی‌کند، اظهار کرد: بزرگترین خدمتگذاران به خلق انبیاء بودند و ما باید خدمت به نیازمندان را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.

 

 

وی افزود: خدمت در ستاد مردمی دیه و قدم برداشتن در کمک به زندانیان نیازمند شایستگی و لیاقتی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

 

 

محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان نیز با اشاره به اینکه در سال جاری قبولی اعسار توسط دستگاه قضایی و مساعدت در این زمینه نسبت به سال گذشته 220  درصد رشد داشته است، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 200 نفر از محکومان واجد شرایط،آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

 

 

وی اعلام کرد: این تعداد زندانی با مبلغ کل بدهی بالغ بر 40 میلیارد و 800 میلیون تومان با همراهی خیرین، مساعد دستگاه قضا در قبولی اعسار، اخذ رضایت شکات و گذشت انسان دوستانه شاکیان از بخشی از بدهی و طلب خود، کمک‌های بلاعوض سازمان زندان‌ها و البته اعطای تسهیلات کم بهره توسط بانک‌های عامل از زندان‌های استان آزاد شدند.

 

 

در این جلسه تعداد 32 پرونده محکومان مالی و جرائم غیر عمد با حضور اعضاء بررسی و در پایان با موافقت اعضاء هئیت امناء تعداد 17 محکوم مالی از زندان آزاد و زمینه آزادی تعداد 15 محکوم مالی و جرائم غیر عمد نیز فراهم شد.

 

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از زحمات اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استا با اهداء لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری قدردانی شد.

کد خبر 1144583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha