فیلم «۲۸۸۸» برای آشنا شدن با لایه های جنگ حرف های خوبی دارد

مشفقیان گفت: فیلم «۲۸۸۸» که در شیراز ساخته شده فیلمی جدی است که لایه‌ های خوبی برای تمام نسل ها بخصوص نسل دهه ٦٠ که با لایه‌ های پنهان جنگ آشنا نیستند، دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقفیان»، شب گذشته (پنج شنبه 14 بهمن) در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز با تبریک ایام‌الله دهه فجر، و ولادت امام محمد باقر(ع) گفت: فیلم «۲۸۸۸» که در شیراز ساخته شده فیلمی جدی است که لایه‌ های خوبی برای تمام نسل ها بخصوص نسل دهه ٦٠ که با لایه‌ های پنهان جنگ آشنا نیستند، دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: برای شیرازی ها موجب افتخار است که در این فیلم به رشادت های «بیژن عاصم» از قهرمانان کمتر شناخته شده جنگ و خلبانان ارتش جمهوری اسلامی پرداخته می شود.

وی اضافه کرد: مساعدت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای ساخت این فیلم قابل قدردانی است و امیدواریم که همواره شاهد ساخت فیلم هایی از این دست که در جشنواره هایی همچون فیلم فجر شرکت می کنند باشیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم که با حضور عوامل و دست اندرکاران فیلم «۲۸۸۸» از پوستر نخستین اکران این فیلم نیز رونمایی و از عوامل این فیلم و برخی از خلبانان دوران دفاع مقدس و همسر شهید «عباس دوران» نیز تجلیل شد.

فیلم «۲۸۸۸» به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی و از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر است که ساخته کیوان علی محمدی و علی ‌اکبر حیدری است.

کد خبر 1144637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha