توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی

نجفی از توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر د اد و گفت: این بسته های معیشتی و ارزاق عمومی مردم به همت پایگاههای بسیج توزیع می شود.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور تلاش و پایداری مردمی است که در برابر ظلم و جور حکومت طاغوت ایستادند و با پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار را برای ما به ارمغان آورند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: رزمایش کمک های مومنانه در محلات یکی از برنامه های مهم ما با هدف دستگیری از نیازمندان است که در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی اجرایی می شود تا یادآوری شود که از حال محرومان غافل نخواهیم ماند.

 

نجفی از توزیع یکهزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر د اد و گفت: این بسته های معیشتی و ارزاق عمومی مردم به همت پایگاههای بسیج توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گرامی داشت نام و یاد همه آنانی است که برای استقرار جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و پای ارزش ها و آرمان های این انقلاب باقی ماندند و اکنون مهمترین وظیفه ما انتقال این دستاوردها به نسل جدید است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر نکا همزمان با ساعت ورود تاریخی امام راحل به ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز شد و لحظه به لحظه با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در جای‌جای این شهرستان توسط ادارات، گروه های مردمی و بسیجیان ادامه می‌یابد.

 

نجفی یادآور شد: در طول دهه فجر امسال بیش از 100 برنامه در دهه فجر امسال در شهرسنتان نکا در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود که دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، ویزیت رایگان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نورافشانی در مزار شهدای گمنام نکا در شب پیروزی انقلاب، افتتاح مسکن محرومین، میز خدمت و.. از جمله این برنامه هاست.

کد خبر 1144646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha