ایجاد بی اعتمادی و نارضایتی در جامعه، فتنه دشمنان است/ عده ای می خواهند روحیه خودباوری مردم را از بین ببرند

شهابی گفت: کسانی که با رانت، رشوه، اختلاس و هزار حیله و فتنه بار خود را بستند، سفره مردم را خالی کردند و اعتماد آنان را از ببن بردند و باعث نارضایتی شدند، از دشمنان مهم انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ولی الله شهابی» شب گذشته در مراسم جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و «١٠ شب ١٠ مسجد» در مسجد اعظم شهدا اظهارکرد: فجر، طلیعه صبحگاهی است که صبح صادق را وعده می دهد. صبحی که از دل تاریکی عمیق پدیدار می شود و ارمغان های بسیاری با خود دارد و این فجری است که خداوند به ان قسم یاد می کند.

 

استاد دانشگاه و رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج گلستان ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۵ هدف را دنبال می کرد، گفت: دو هدف انقلاب اسلامی «رهایی» و سه هدف آن «استقراری» بود. نخستین رهایی، رهایی از چنگال امپریالیسم به سرکردگی آمریکا که حاکم بر این سرزمین بود. زمانی انگلیس، روس و زمانی هم آمریکایی ها برای ملت ما حکومت می کردند، بر مخازن و منابع، ارتش و حتی بر فرهنگ، ارزش ها و اعتقادات ما سیطره داشتند. 

 

وی افزود: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی بیرون کردن اینها از کشور بود. در زمانی که دنیا دو قطب شرق و غرب داشت، کشوری مانند ایران که هیچ نداشت با رهبری امام خمینی (ره) و اطاعت مردم از امام، آمریکا را از این مملکت بیرون انداخت.

 

شهابی ادامه داد: دومین رهایی این بود که کشور و ملت ایران از چنگال رژیم شاهنشاهی و ستمشاهی که غلام و نوکر حلقه به گوش امپریالیسم بود و اراده آنها را به ملت تحمیل می کرد، آزاد و رها کند. در شرایطی حتی معادن و ذخایر کشورمان در اختیار امپریالیسم بود، انقلاب اسلامی مردم را از زیر یوغ طاغوت نجات داد و برای این امر ۷۰ هزار شهید تقدیم شد.

 

وی با اشاره به اهداف دیگر انقلاب اسلامی که دارای ماهیت استقرار بود، گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مهم ترین اهداف بود که با یک رفراندوم ۹۸.۲ درصد مردم کشور به جمهوری اسلامی رای آری دادند. دومین مورد استقرار استقلال و آزادی بود که امروز کسی نمی تواند استقلال و آزادی ملت ایران را انکار کند. هیچ کشوری استقلال جمهوری اسلامی ایران را ندارد و دیگران از ما الهام می گیرند.

 

شهابی اظهار کرد: استقرار عدالت نیز یکی دیگر اهداف انقلاب اسلامی است که همه حوزه های آموزشی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... را شامل می شود. در رهایی از چنگال امپریالیسم و رژیم شاهنشاهی و رسیدن به استقلال و آزادی و استقرار نظام جمهوری اسلامی به موفقیت رسیدیم اما باید اعتراف کنیم که اهداف انقلاب در زمینه تحقق عدالت دست پیدا نکردیم. 

 

وی، دسته بندی قابل تاملی از دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران ارائه کرد و گفت: اولین دشمنان این انقلاب " آدمکش ها" بودند، کسانی که با خباثت، خیانت و جنایت ۱۷ هطار نفر را شهید کردند. از ملیت های مختلف جهان به سرکردگی صدام به این کشور حمله کردند و ۲۰۰ هزتر نفر را به شهادت رساندند، با اینکه دشمنان از همان ابتدا اجازه نفس کشیدن به انقلاب اسلامی را ندادند اما مردم ایستادند و جواب این آدمکش ها را دادند.

 

این استاد دانشگاه «آدم خوارها»، کسانی که با نفوذ در دستگاه های نظام، استفاده از رانت، رشوه و اختلاس بار خود را بستند، باعث نارضایتی مردم شدند، سفره مردم را خالی کردند و اعتماد مردم را از بین بردند از دیگر دشمنان این نظام و انقلاب معرفی کرد.

 

وی به «آدم رباها» به عنوان یکی دیگر از دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گروهی در خارج از کشور از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند افکار و ذائقه مردم و روحیه جهادی آنان را تغییر می دهند. عده ای هم در داخل در لباس سکولارها، لیبرال ها و ملی گراها که غرب باور هستند، به دنبال القائات نادرست به مردم به ویژه جوانان هستند و می خواهند روحیه خودباوری را از مردم بگیرند.

 

شهابی «آدم نماها» را از دیگر دشمنان ملت و انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: کسانی که نسبت به انقلاب و اتفاقاتی که رخ می دهد بی تفاوت هستند، تعمق و بصیرت ندارند، با اینکه چشم و گوش دارند اما حقیقت را نمی بینند و نمی شنوند و جای حق و باطل را هم عوض می کنند.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر قرار است انقلاب اسلامی توسعه پیدا کند، جوان ما باید اصالت و هویت خود را بشناسد. مدیریت انقلاب، مدیریت مبتنی بر مردم است. ما سلطان سالاری و پادشاه سالاری نداریم بلکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی است. مدیریت انقلابی و جهادی فقط مختص مسئولان نیست و مردم هم باید همین کار را انجام دهند.

 

 

کد خبر 1144650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha