ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای نوشهر

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز(۱۵بهمن) که با هدف افتتاح پروژه آموزشی دبیرستان دخترانه طبرستان، وارد مازندران شده و در نخستین گام با حضور در گلزار شهدا شهرستان نوشهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش صبح امروز(۱۵بهمن) که با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان مازندران، دیدار با مسئولان، معلمان، هنرآموزان استان، نمایندگان دانش آموزان و افتتاح پروژه آموزشی دبیرستان دخترانه طبرستان، وارد مازندران شده و در نخستین گام با حضور در گلزار شهدا شهرستان نوشهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

 

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با نمایندگان معلمان، مدیران و هنر آموزان شهرستان های نوشهر و چالوس، دیدار و گفت‌و‌گو با نمایندگان دانش‌آموزان نوشهر و چالوس، افتتاح پروژه آموزشی دبیرستان دخترانه طبرستان (بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد) و حضور در شورای آموزش و پرورش استان از برنامه‌های سفر یک‌روزه نوری به استان مازندران است.

 

در این سفر «علیرضا سعدی پور» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و «محمدعلی محسنی بندپی» نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کنند.

کد خبر 1144672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha