دهه فجر یادآور درس های بزرگی برای ملت ایران است

حجت الاسلام محمد رئیسی گفت: دهه فجر یادآور درس هایی برای ملت ایران است که یکی از این درس ها را امام راحل در هنگام ورود به ایران در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با سخنرانی تاریخی خود در بهشت زهرا به ما آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۵ بهمن ماه حجت الاسلام «محمد رئیسی» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از راه های تقرب به خداوند نزدیک شدن به اهل بیت (ع) است.

 

امام جمعه موقت قلعه گنج با تبریک ایام الله دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر یادآور درس هایی برای ملت ایران است که یکی از این درس ها را امام راحل در هنگام ورود به ایران در 12 بهمن 1357 با سخنرانی تاریخی خود در بهشت زهرا به ما آموختند.

وی ابراز کرد: یکی از این درس ها این است که انقلاب اسلامی با خون شهدا در آمیخته است و ما باید در مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم و دیگر این که انقلاب اسلامب با ایثار و فداکاری به وجود آمده است.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: الحمدلله به برکت این نظام و انقلاب اسلامی، کشور پیشترفت های خوبی در زمینه های مختلف از جمله اقتدار نظامی داشته است.

خطیب جمعه جمعه قلعه گنج اظهار کرد: وجود نیروی نظامی ایران در زمان پهلوی و هدف از توانمندی آن، صرفا حمایت از منافع دولت های غربی در منطقه بود، محمدرضا پهلوی در دیدار رئیس سازمان جاسوسی فرانسه در سال 1978 میلادی ادعا کرد ( من بهترین وسیله دفاع از غرب در این منطقه هستم).

وی خاطرنشان کرد: امروز از لحاظ موشک های باستیک و نقطه زن، پهپاد و پدافند هوایی به جایی رسیده ایم که دشمنان این ملت هراسان شده اند، در زمینه پزشکی و مسائل سیاسی در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: اما کمبود هایی هم داریم که مقام معظم رهبری در دیدار های مختلف به مسئولین تذکر می دهند و باید به طور جدی با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی این مشکلات  با همدلی و همراهی کمتر شود.

امام جمعه موقت قلعه گنج عنوان کرد: کاهش قیمت خرید محصولات کشاورزی با قیمت تمام شده آن برابری ندارد و می طلبد که دولت انقلابی با ورود به موقع و با عزم ملی اقداماتی انجام دهد که کشاورزان ضرر نکنند چرا که آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی در خاتمه ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.

کد خبر 1144687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha