سامانه بارشی امروز وارد استان اردبیل خواهد شد

محمدی گفت: سامانه جدید بارشی امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه وارد استان اردبیل می شود و پدیده غالب آن وزش بادهای جنوبی گاهی با سرعت تند تا شدید خواهد بود.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه جدید بارشی امروز جمعه 15 بهمن ماه وارد استان اردبیل می شود و پدیده غالب آن وزش بادهای جنوبی گاهی با سرعت تند تا شدید خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی نشان می دهند که از عصر امروز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان، آسمان به تدریج ابری شده و از اواخر وقت امروز بارش باران و برف در شهرستان های کوثر، خلخال و نوار غربی استان آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این بارش ها در روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت و بیشتر مناطق استان را در برخواهد گرفت و در مناطق شمالی استان نیز به صورت بارش پراکنده باران دیده می شود.

 

محمدی ادامه داد: با ورود این سامانه به استان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شده است و تمرکز این بارش برف بیشتر در مناطق جنوبی و بخش های از مرکز استان خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: از فردا با شمالی شدن جریان هوا در مناطق شمالی و نوار شرقی استان ضمن وزش باد تند دمای هوا نیز به صورت محسوس کاهش می یابد.

 

مدیر کل هواشناسی استان افزود: این سامانه روز یکشنبه از استان خارج می شود اما هوای سرد و یخبندان تا روز دوشنبه در استان تداوم خواهد داشت.

 

محمدی عنوان کرد: از روز دوشنبه تا چهارنشبه نیز حاکمیت جوی پایدار و آسمانی غالباً نیمه ابری را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

کد خبر 1144715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha