انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه توطئه ها با قدرت به پیش می رود

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه تحریم ها و دشمنی ها با قدرت به پیش می رود، گفت: انقلاب اسلامی در این سال ها انواع فتنه ها و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و در هر واقعه ای ضعف دشمنان را به آنان یادآوری کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 15 بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر اهمیت نگاه توحیدی در تمام مراحل زندگی تأکید کرد و گفت: کسانی که ربوبیت و مالکیت خداوند را نپذیرند کافرند و از باور توحیدی به دور هستند که راه عذاب را بر خود باز کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن ایام ماه رجب و لزوم بهره گیری از لحظات این ماه نورانی، افزود: قدردانستن ماه رجب و شعبان انسان را لایق مهمانی ماه خدا در رمضان المبارک می کند لذا باید این ایام را برای عبادت و بخشش گناهان غنیمت شمرد.

 

امام جمعه شهرکرد به سالروز شهادت امام هادی(ع) در سوم ماه رجب اشاره و اظهار کرد: زیارت جامعه کبیره یادگار نورانی این امام همام است که بسیاری از عرفا و بزرگان بر قرائت روزانه این زیارت تأکید کرده اند.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: علی رغم تلاش دشمنان و بهره مندی از انواع سلاح ها و امکانات، انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم به پیروزی رسید و دشمنان نتوانستند آن را نابود کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه تحریم ها و دشمنی ها با قدرت به پیش می رود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این سال ها انواع فتنه ها و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و در هر واقعه ای ضعف دشمنان را به آنان یادآوری کرده است.

 

خطیب جمعه شهرکرد به 20 بهمن ماه و سالروز بیعت تاریخی بختیاری ها با امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: تبری جستن بختیاری ها از شاپور بختیار و ایستادن در راه امام و انقلاب این روز را در تاریخ ماندگار کرده است.

 

کد خبر 1144716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha