ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم های ظالمانه عامل شکست مفتضحانه آمریکایی هاست

حجت الاسلام عادل پور ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم های ظالمانه را عامل شکست مفتضحانه آمریکایی ها دانست و گفت: بهره‌ گیری از توانمندی و ظرفیت اقتصادی کشور، شرطی نکردن اقتصاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان از سفارشات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۱۵ بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به احتمال برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: امید می رود شرایط به لحاظ کرونایی در وضعیت مطلوب باشد تا مردم بتوانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: اگر شرایط و وضعیت مناسب باشد از مردم تقاضا داریم که تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با گله‌مندی، سفارشاتی داشتند و ایشان در خصوص اینکه آمریکایی‌ ها اعتراف کردند که در مسئله تحریم‌ ها شکست خوردند بشارت دادند.

 

وی ایستادگی مردم ایران اسلامی در برابر تحریم های ظالمانه را عامل شکست مفتضحانه آمریکایی ها دانست و اضافه کرد: بهره‌ گیری از توانمندی و ظرفیت اقتصادی کشور، شرطی نکردن اقتصاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان از سفارشات رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان کرد: در شهرستان خرمشهر نخبگان و افراد صاحب فکر و ابتکار بسیاری داریم که می‌ توانند کارآفرینی و اشتغالزایی کنند اما متاسفانه از آنها هیچ حمایتی صورت نمی گیرد.

 

وی توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عمل کردن به آنها را بهترین راه برای برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی برشمرد و یاد آور شد: اگر از همین جوانان کارآفرین حمایت شود مشکل بیکاری این شهرستان برطرف خواهد شد.

 

کد خبر 1144751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha