مسئولان برای حل مشکلات تصمیمات جهادی بگیرند تا مشکلات مرتفع بگردد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مسئولان برای حل مشکلات تصمیمات جهادی بگیرند تا مشکلات مرتفع بگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به سوالات متعددی پاسخ داده شود و هر سال باید مردم به‌خصوص نسل جوان که در تأثیرات اجتماعی وارد می‌شوند، میخواهد این پاسخ ها را به‌ شکل مشهود، مستدل و مستند بشنوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان پردیس و پیگیری جهادی مسوولان برای رفع مشکلات شهروندان افزود: تا به امروز ۱۰ جلسه قرارگاه خدمت‌رسانی در محلات مختلف شهرستان با همت مسئولین و خدمتگزاران شما مردم برگزار گردیده و مطالبات و مشکلات مردم هم شنیده و ثبت شده است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: مسوولان نیز برخی از آنها را رفع و برخی را تلاش می‌کنند تا به زودی حل کنند و تعدادی از مشکلات نیز نیاز به زمان و بودجه و تصمیمات اساسی و حتی ورود مسئولین استانی و کشوری دارد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مردم نیز همانند گذشته باید کمی حوصله کنند و مسوولان کشوری نیز در سطح وزرا به شهرستان سفر کرده و به صورت میدانی و از نزدیک مشکلات را مشاهده بکنند و تصمیمات جهادی بگیرند تا مشکلات مرتفع بشود. 

وی ادامه داد: ۳۰ نماینده تهران و پردیس که این همه فریاد زده شد که به شهرستان بیایند و درد مردم را درک و حل کنند که متاسفانه یکی دو تا نماینده خیلی مختصر آمدند و رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نکردند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: این بی‌اعتنایی نمایندگان نمی‌دانیم چه معنایی دارد؛ امیدوارم مردم پردیس برای نمایندگان در اولویت آخر نباشد، مسوولان باید از نمایندگان مطالبه گری بکنند و اصحاب رسانه به همین گونه وارد این موضوع شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: آن کسانی که واسطه بودند و برای نمایندگان هم تبلیغ و پول خرج می‌کردند هم مطالبه‌گری کنند و همه مردم یکصدا از نمایندگان مطالبه گری داشته باشند؛ البته مسوولان شهرستانی با عنایت ویژه فرماندار، فرمانده سپاه و امام جمعه در تلاش هستیم تا برخی از وزرا را به شهرستان دعوت کنیم تا مشکلات شهرستان با سرعت بیشتری مرتفع بشود.

وی بیان کرد: بنده از همه مسئولین شهرستان این خواهش را دارم که هر کدام در حیطه مسئولیتیِ خود، مشکلات را احصاء بکنند و با ادارات استانی و کشوری خود در میان بگذارند و تلاش بکنند تا مشکلات این مردم را حل و فصل بکنند و مرتب نگویند نمی شود و یا امکان ندارد و یا حرفهایی از این قبیل؛ بلکه ما مشکل لاینحل در شهرستان نداریم.

امام جمعه پردیس تأکید کرد: اگر همه مسئولان جهادی و انقلابی پای کار بیایند، قطعاً خیلی از مشکلات حل خواهد شد؛ مردم از مسئولی که کار نکند و یا شل باشد و نتواند مشکل مردم را حل کند و یا خدای ناکرده مسیر را ببندد و قفل بکند و مشکلات به هم بپیچد و رنج مردم را افزایش بدهند نخواهند گذشت و ما به همچین مسئولی هم نصیحت میکنیم و هم او را دعوت به همکاری میکنیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: ببینید همین مردمی که برای این انقلاب جان دادند، جوان دادند، برابر مشکلات و تحریم های ظالمانه و شکننده استقامت کردند و آبروی این نظام و انقلاب را حفظ کردند، آیا سزاوار است امروز که این مردم در سختی هستند ما رهایشان کنیم؟ مثلا از نبود امکانات مانند آب و برق و گاز محروم باشد و از خیلی از امکانات البته در برخی مناطق، محروم باشند و ما به دادشان نرسیم و بگذاریم در سرمای زمستان عذاب بکشند، آیا این درست است؟

خطیب جمعه پردیس با تاکید بر حل مشکلات تصریح کرد: در این مشکلات پیش آمده در مناطق خاص، هم ساکنین و هم مسئولین تقصیر دارند مثلا ساکنین بدون تحقیق آمده‌اند، غیرمجاز ساخته اند و یا زمینی را که نباید می‌خریدند، خریده اند و نباید می‌ساختند را ساخته اند، اما مسئولین چرا جلوگیری نکردند و چرا نیامدند آگاهشان و راهنمایی کنند.

کد خبر 1144752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha