غیرت دینی امام (ره) و ملت ایران، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: غیرت دینی امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران، زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ شد.

آیت الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجرگفت: به تعبیر رسا و ماندگار مرحوم حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود ، چه آن که تلؤلؤ ودرخشش انوار آن باعث شد که ظلمت و تاریکی نظام 2500 ساله شاهنشاهی از این کشور از بین برود.

 

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: انقلاب اسلامی و به تبع آن نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این 43 سال به سان خاری در چشم زورگویان و مستکبران عالم بوده، کما این که برعکس مایه قوت قلب و منبع امید برای همه حق طلبان و مستضعفانی بوده که از این انقلاب و راه امام و شهدا، الگو گرفته اند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری مردم قم با ایشان گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که حضرت آقا در این دیدار بر آن تأکید فرمودند، اهمیت بحث غیرت دینی و لزوم مراقبت نسبت به تضعیف و کمرنگ شدن این مساله در جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، مظهر بالای غیرت دینی در کشور ما بودند، ابراز داشت: از جمله عوامل مهمی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت و در واقع زمینه ساز و بسترساز آن شد، همین غیرت دینی امام و ملت بزرگ ایران و رشادت و حماسه شهیدان بوده است و لذا ما برای همیشه مدیون امام و شهدا هستیم.

 

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)در پایان تاکید کرد: غیرت دینی امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران، زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ شد.

کد خبر 1144799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha