رئیس جمهور اختیارات ویژه برای استاندار سیستان و بلوچستان تعیین کنند

امام جمعه زاهدان گفت: رئیس جمهور اختیارات ویژه برای استاندار سیستان و بلوچستان تعیین کنند که در صحنه تصمیم گرفته، جمع‌بندی و سپس اقدام کند و مسئولان کشوری هم حمایت کنند ولی اگر استاندار قرار به عنوان گزارشگر مشکلات به مرکز، عمل نماید فایده‌ای ندارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان با اشاره به سفر اخیر به منطقه جنوب استان برای بررسی میزان خدمات به سیل‌زدگان و بازدید از پروژه‌ها و حضور در یادواره شهید میرحسینی، عنوان داشت: اگر چه در کنارک گروه‌های مختلف مشغول تلاش هستند اما متاسفانه زیرساخت‌های شهر درست نشده است و صاحبان برخی از پروژه‌ها از «خودتحریمی» و ممانعت برخی از مسئولان از رسیدن ملزومات پروژه‌های اقتصادی گلایه می‌کنند که رفع این موارد نیازمند مدیریت‌های قوی، انقلابی و با نگاه خدمت به مردم و محرومین و تلاش برای رشد اقتصادی و آبادانی این مرز و بوم است.

 

وی ضمن تشکر از خدمات دستگاه‌های مختلف، تاکید کرد که مسئولان، مشکلات اقتصادی را در استان بررسی کنند و اقدام جهادی داشته باشند که نیازی به ورود و نهیب مقام معظم رهبری مثل دیدار اخیر ایشان با فعالان اقتصادی نباشد.

 

 آیت‌الله محامی با طرح این سؤال که اقتصاد مقاومتی مورد تاکید چند ساله مقام معظم رهبری به کجا رسید، به دیدار سال گذشته خود با مدیرعامل ایران خودرو اشاره نمود و ابراز داشت: از مدیر عامل ایران خودرو که برای ساخت مدرسه در راستای خدمت به مردم، به استان آمده بود خواستم به جای این کار، با ارتقاء کیفیت خودروهای شان به مردم خدمت نمایند.

 

 امام جمعه زاهدان با اشاره به حضور تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری در هفته گذشته در استان، عنوان کرد: از مسئولان مزبور درخواست نمودم که این پیغام را به ریاست محترم جمهور برسانند که اگر استاندار ویژه منصوب نموده‌اند باید اختیارات ویژه برایش تعیین کنند که در صحنه تصمیم گرفته، جمع‌بندی و سپس اقدام کند و مسئولان کشوری هم حمایت کنند ولی اگر استاندار قرار است به عنوان گزارشگر مشکلات به مرکز، عمل نماید فایده‌ای ندارد.

 

 وی ادامه داد: از استاندار می‌خواهیم با هیچ کس تعارف نداشته باشد و با مسئولان، مدیران و هر کسی در هر جایگاهی که ضعف عمل می کند، برخورد کنند. 

کد خبر 1144803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha