کانون های مساجد جهرم سوگوار امام علی نقی (ع) هستند

نعمت اللهی گفت: در سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع)، کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم به سوگ نشستند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام علی نقی (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع)، با برگزاری آیین های سوگواری میزبان محبان و دوستداران اهل بیت (ع) به ویژه وجود مقدس حضرت علی نقی (ع) هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به برگزاری آیین های سوگواری حضرت امام هادی (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان، افزود: آیین عزاداری و سوگواری امام نهم شیعیان، شب گذشته در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این آیین، با عزاداری و سینه زنی و نوای عطایی ذاکر اهل بیت (ع) نسبت به این امام همام ادای احترام شد.

 

نعمت اللهی همچنین با اشاره به برگزاری آیین سوگواری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی (ع) همراه با مرثیه سرایی بشارتی ذاکر اهل بیت (ع)، شامگاه جمعه 15 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

وی دیگر کانون فرهنگی و هنری مسجد که میزبان عاشقان اهل بیت (ع) در شب شهادت حضرت هادی (ع) بود را کانون «سلاله پاکان» عنوان کرد که در آن یاد و خاطره مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی نیز گرامی داشته شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم عنوان کرد: نظیر چنین مراسم هایی نیز در دیگر کانون های فرهنگی و هنری در بخش های «مرکزی»، «سیمکان» و «کردیان» و با حضور محبان اهل بیت (ع) برگزار شده است.

کد خبر 1144828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha