بیش از ۳ هزار روستایی از طرح‌های عمرانی راهداری بهره‌مند می‌شوند

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با افتتاح طرح های دهه فجر این شهرستان در مجموع ۸۰۰ خانوار مشتمل بر سه هزار نفر جمعیت از خدمات عمرانی این طرح ها بهره مند می‌شوند.

 «حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به طرح های این اداره در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح آسفالت سه طرح، پل شوق آباد بخش قوشخانه با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که در مجموع ۸۰۰ خانوار مشتمل بر ۳ هزار نفر جمعیت از خدمات عمرانی این طرح ها بهره مند می‌شوند.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای احداث، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی این شهرستان خراسان شمالی هزینه شد.

 

 

جوان عنوان کرد: این میزان اعتبار برای ۶ کیلومتر از راه های روستایی نظرعلی، نظرمحمد و زیدر از توابع بخش قوشخانه شهرستان است که عملیات آن اخیرا به اتمام رسیده و طی این دهه افتتاح خواهد شد.

 

 

وی در خصوص آسفالت راه ها اضافه کرد: یکی از اهداف مهم راهداری و  حمل و نقل جاده ای ارتقای آسفالت راه های روستایی است که امیدواریم با استمرار پیگیری های لازم بتوانیم در راستای خدمت رسانی به کاربران جاده ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ترددی ایمن خدماتی مطلوب تر ارائه کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: هم اکنون راه ۵۵ روستای این شهرستان خراسان شمالی به طول ۱۵۰ کیلومتر خاکی است و نیاز به آسفالت دارد.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: کل راه های روستایی شهرستان شیروان اعم از آسفالته، شوسه وخاکی ۹۷۸ کیلومتر است که ۴۳۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت است و شاخص آسفالت راه روستایی شهرستان، ۴۲ درصد است.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

 

 

 

کد خبر 1144851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha