آغاز ثبت نام حوزه های علمیه از اول اسفندماه

حجت الاسلام حسینی پور از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه از اول اسفندماه خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه از افراد واجد شرایط طلبگی از اول اسفندماه آغاز می شود.

وی افزود: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه همه ساله جهت گزینش جوانان شایسته و واجد شرایط برای تحصیل علوم دینی در مدارس علمیه تحت پوشش اقدام به ثبت‌نام می‌کند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد بیان کرد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند پس از ثبت‌نام و گذراندن موفقیت‌آمیز مراحل پذیرش به عنوان طلبه شناخته شده و به صورت رسمی مشغول به تحصیل شوند.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: طلاب پس از گذراندن دوره عمومی دروس حوزوی می‌توانند در یکی از رشته‌ها و گرایش‌های مندرج در «درختواره دانشی حوزه‌های علمیه» که بیش از ۴۰۰ رشته و گرایش در ۱۶ حوزه دانشی است ادامه تحصیل داده و با تکمیل مقاطع و سطوح عالی حوزوی خود را برای انجام رسالت‌ها و مأموریت‌های تعریف شده در قبال جامعه و بین‌الملل آماده سازند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام پذیرش حوزه‌های علمیه از تاریخ اول اسفندماه سال جاری شروع می‌شود و اطلاعات مربوط به شرایط و مراحل پذیرش و همچنین برنامه‌های آموزشی حوزه‌های علمیه در پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش به نشانی اینترنتی Paziresh.ismc.ir در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

کد خبر 1144863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha