کانون فرهنگی هنری دارالعرفان کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالعرفان از توزیع ۱۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در شهر اردبیل خبر داد.

«لیلا قلی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، گفت: 10 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالعرفان تصریح کرد: این بسته شامل برنج ایرانی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، روغن مایع، خرما، رشته سوپ و لوازم بهداشتی مقابله با بیماری کرونا از جمله ماسک بود.

 

وی اذعان داشت: از همدلی و همکاری خیرین و اعضای کانون در توزیع این بسته های معیشتی تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این کارهای خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد.

 

قلی زاده اضافه کرد: در روزهای سخت بیماری کرونا قرار داریم و افراد خیر باید همکاری بهتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم از خانواده های بی بضاعت و نیازمند حمایت های بیشتری داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالعرفان افزود: تلاش خواهیم کرد این جهاد همدلی و اقدام خیرخواهانه ادامه داشته باشند و از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنیم.

 

کد خبر 1144954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha