همه ظرفیت های متولیان امر مسجد در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر به کار گرفته شده است

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه، گفت: همه ظرفیت های متولیان امر مسجد در برگزاری برنامه های این ایام به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» در برنامه زنده تلویزیونی «فجر دلگشا» ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر مساجد استان فارس گفت: مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد محول شد که در این کمیته صدا و سیما، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اداره کل های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه، ستاد های کانون های مساجد، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و سازمان های بسیج مساجد و محلات سپاه فجر و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عضویت دارند.

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان مردمی ترین نهاد در مقاطع مختلف محل جوشش ها و حرکت های موثر مرمی بوده است و به عنوان پایگاه های مهم ایفای نقش کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن معرفی کتاب «صعود 40 ساله» اثر «سید محمد حسین راجی» و «سید محمدرضا خاتمی»، گفت: این کتاب به مرور دستاورد های انقلاب اسلامی بر اساس آمار های بین المللی می پردازد و مطالعه آن می تواند پاسخگوی شبهات همگان به ویژه نسل جوان باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت های متولیان امر مسجد در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر به کار گرفته شده است، یادآور شد: این برنامه ها در 20 محور اصلی که هر کدام زیرشاخه های متنوع دارد، در حال برگزاری است تا شاهد باشکوه برگزار شدن جشن های پیروزی انقلاب باشیم.

خاطرنشان می شود: برنامه «فجر دلگشا» در ایام الله دهه فجر ساعت 21 از شبکه استانی فارس به صورت زنده پخش می شود.

کد خبر 1145015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha