افتتاح ۱۰ طرح و کلنگ زنی ۸ پروژه برق‌ رسانی در آبادان

طی آئینی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰ طرح و ۸ پروژه برق رسانی در آبادان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسام ثابتی» ظهر امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در آئین افتتاح ۱۰ طرح و کلنگ زنی هشت پروژه برق رسانی آبادان که در حدفاصل میدان نیایش و میدان میثاق این شهر برگزار شد اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای ۱۰ پروژه برق رسانی ۲۴۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده و هشت پروژه دیگر برق رسانی نیز که امروز کلنگ زنی شدند با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ظرف یک ماه آینده وارد مدار خواهند شد.

 

رئیس مدیریت شبکه توزیع برق آبادان با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های احداث، اصلاح، توسعه، بهینه‌سازی، کاهش مصرف، روشنایی معابر و برق رسانی روستایی است افزود: تامین برق پایدار، کاهش هدرروی انرژی و نوسان شبکه‌ای، جلوگیری از سرقت‌ احتمالی و ارتقای رضایتمندی مشترکان از مهمترین مزایای اجرای این پروژه‌ها است.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری تلاش زیادی شد تا طرح های برق رسانی برای خدمت به شهروندان آبادانی وارد مدار شوند، البته طرح های دیگری نیز در این بخش در دست پیگیری است.

 

ثابتی از دستیابی به اهداف صددرصدی این مدیریت در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: هر چند برای جذب اعتبار با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما توانستیم به صورت صددرصد به اهدافی که داشتیم در زمینه برق رسانی در این شهر برسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در توسعه شبکه برق شهری آبادان به ۹۰ درصد اهداف خود دست یافتیم و تا پایان سال ۱۰ درصد دیگر نیز محقق می‌شود.

 

کد خبر 1145033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha