۷ بیمار کرونایی در شهرستان دهلران بستری هستند

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: باتوجه به شروع پیک ششم بیماری کرونا در حال حاضر۷ شهروند مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری است.

«معصومه نیازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: باتوجه به شیوع پیک ششم انتظار داریم شهروندان علاوه بر تزریق واکسن کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار خود داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 10پزشک متخصص در بیمارستان شهدا مستقر هستند، گفت: ۲ متخصص داخلی، ۲ متخصص زنان و زایمان، ۲ متخصص بیهوشی، یک متخصص اعصاب و روان، یک متخصص جراحی عمومی، یک متخصص قلب و عروق و یک متخصص رادیولوژیست به مردم خدمات ارائه می کنند.

 

وی یادآور شد: بیمارستان شهدای دهلران جزو سطح یک طبقه بندی بوده و در بیمارستان های سطح یک فقط متخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، داخلی و اطفال الزامی است ولی در این بیمارستان در حال حاضر علاوه بر پزشکان فوق، متخصص رادیولوژی، قلب و عروق و اعصاب و روان نیز حضور دارند.

 

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران به تعویض و راه اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در این بیمارستان اشاره و تاکید کرد: تامین و راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز و خرید یک دستگاه استابلایزر برای دستگاه اکسیژن ساز از طریق رایزنی با شرکت های نفتی منطقه از دیگر اقدامات است.

 

نیازی اضافه کرد: تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش کووید از طریق رایزنی با دانشگاه (بایپپ، ونتیلاتور، مانیتورینگ، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن، پمپ سرم، پمپ سرنگ، ECG، مانومتر )از دیگر خدمات به بیماران کرونایی است.

 

وی خریداری یک دستگاه دیالیز گمبرو مدل ak۹۸ به ارزش ۶ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: جهت رفاهیات کارکنان قرارداد با بیمه ملت منعقد شده و بیمه مسوولیت بدنه و ثالث و ... به صورت تمام اقساط و بدون پیش پرداخت انجام می دهد.

 

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان و ۲ نفره شدن پزشکان اورژانس با شروع پیک ششم از دیگر اقدامات در راستای تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع است.

 

کد خبر 1145034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha