برنامه کوهپیمایی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجرا شد

عرشی با اشاره به اجرای برنامه کوهپیمایی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود.

«مهدی عرشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه های مختلفی با همکاری «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» و پایگاه مقاومت بسیج «شهدای والفجر» برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «محبین اهل بیت (ع)» شیراز با اشاره به اجرای برنامه کوهپیمایی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: این برنامه با اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقه و رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ایام دهه فجر، گفت: برنامه های ایام دهه فجر و ماه رجب تقارن پیدا کرده است و در این راستا مراسم مناجات خوانی در شب آرزوها نیز با همکاری هیئت «علی اصغر (ع)»، «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» و پایگاه مقاومت بسیج «شهدای والفجر» در شهرک «والفجر» برگزار شد.

عرشی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه والدین خبر داد و افزود: این کارگاه تحت عنوان «خانواده بهشتی» به صورت آنلاین در سامانه «هیئت آنلاین» با حجم مصرفی رایگان اجرا شد.
 

کد خبر 1145057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha