جاذبه‌های خراسان شمالی در نمایشگاه بین‌المللی ایتالیا معرفی شد

آثار "حامد موسوی نژاد" عکاس بجنوردی در نمایشگاه بین‌المللی شهر رُم ایتالیا به نمایش گذاشته شده که عمده این تصاویر مربوط به جاذبه‌های این استان است.

"حامد موسوی نژاد" عکاس بجنوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در این نمایشگاه که در حال برگزاری است تلاش شده تا فرهنگ، طبیعت و جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در قاب تصویر به جهان معرفی شود.

 


 

وی افزود: این نمایشگاه که قرار بود اسفند ٩٨ برگزار شود، به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا و لغو تمامی رخدادهای هنری در ایتالیا و سراسر جهان، برگزاری آن بارها به تعویق افتاد که در نهایت با همکاری سفارت ایتالیا، مجموعه امیران آرت و مجله پارس فورته امکان برگزاری این نمایشگاه فراهم شد.

 

 

موسوی نژاد افزود: این رویداد اولین نمایشگاه هنرمندان ایران در اروپا بعد از کرونا لقب گرفت که در حال حاضر علاقه‌مندان ملیت‌های مختلف دنیا می توانند از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

 

این عکاس بجنوردی گفت: نمایشگاه از تاریخ ۲۸ ژانویه تا دوم فوریه ۲۰۲۲ برگزار و در حال حاضر تمدید شده است.

 

 

وی افزود: یکی از رویکردهای حضور ما در این نمایشگاه بین المللی، ترویج فرهنگ و هنر ایران و همچنین معرفی مناسب جاذبه ها و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، گردشگری و اقتصادی استان خراسان شمالی است.

 

 

این عکاس بجنوردی گفت: این رویداد همچنین تاثیر زیادی در جذب سرمایه گذار خارجی بر اساس ظرفیت‌های مصور ارائه شده ایران و استان دارد که منجر به رونق صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی مردم منطقه خواهد شد.

 

 

بر اساس این گزارش در اردیبهشت ماه سال جاری ٤٠ اثر از آثار این عکاس بجنوردی در نمایشگاه بین المللی آنلاین عکس سایت پارس فورته کشور ایتالیا برگزار و کتاب عکس‌ها در کشور ایتالیا چاپ و در سه قاره امریکا اروپا و آسیا توزیع شد.

 

 

این کتاب در کتابخانه ملی آمریکا و همچنین در سایت بین الملل آمازون موجود است.

 

 

 

کد خبر 1145058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha