برگزاری مسابقه نقاشی توسط کانون پرورش فکری فارس به مناسبت دهه مبارک فجر

کامرانی گفت: مسابقه نقاشی «چه اسم آشنایی، هم قصه هم نقاشی» به مناسبت دهه مبارک فجر توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با همکاری مرکز فرهنگی هنری لارستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (شنبه ۱۶ بهمن) از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه نقاشی «چه اسم آشنایی، هم قصه هم نقاشی» به مناسبت دهه مبارک فجر توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با همکاری مرکز فرهنگی هنری لارستان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در این مسابقه نقاشی، قصه ‌های انقلابی پدر بزرگ ‌ها و مادر‌بزرگ ‌ها، می ‌تواند خالق نقاشی ‌های به یاد ماندنی بچه ‌ها باشد.

وی اضافه کرد: مخاطبان مسابقه نقاشی «چه اسم آشنایی، هم قصه هم نقاشی» گروه سنی هفت تا 20 سال در بخش نقاشی و در بخش قصه گویی 90 ثانیه ‌ای، پدربزرگ‌ ها و مادربزرگ‌ ها هستند و می‌ توانند آثار خود را تا 25 بهمن جاری به شماره  09335756407 از طریق واتساپ ارسال کنند.

کامرانی با اعلام برندگان اولین دوره این مسابقه در دهه فجر سال 1399 گفت: هما یزدانی و علیرضا فریبرز از مرکز لارستان در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ‌ ها، آرام تیموری از مرکز لارستان و باران اسماعیل‌ پور از مرکز استهبان در بخش نقاشی و سرور درستکار و راضیه صبوری از لارستان 2 مادربزرگ برگزیده بخش قصه، نقاشی بودند.

کد خبر 1145071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha