ضرورت تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان

فتوحی در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان در معاونت اقتصادی استانداری اظهار کرد: تقویت مراکز تولید و ثروت استان، کمتر شدن دغدغه‌های معیشتی مردم  را به دنبال دارد از این رو نه تنها نباید اجازه دهیم این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید به دنبال راهکارهای تقویت آنها در سطح استان و ملی باشیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به سهمیه مصارف صنایع و شرکت‌ها در استان افزود: همراهی و همکاری بین‌بخشی مدیران صنایع و شرکت‌هایی چون گاز، برق، آب و … باید بیش از پیش شود و در این زمینه پیشنهادات  فنی که به اعتقاد کارشناسان قابلیت عملیاتی شدن دارد را ارائه دهند تا این پیشنهادات در سطح ملی پیگیری و دنبال شود.

 

وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی و ادارات برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره جهت جلوگیری از مشکلات واحدهای تولیدی باعث رونق بخش اقتصاد می‌شود.

 

فتوحی ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور تصریح کرد: ضرورت دارد با درایت، مسئولان کشوری را در جریان مشکلات مختلف استان قرار گیرندو در راستان رفع تمامی این مشکلات و توسعه استان گام برداریم.

 

در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و میزان تولید آن ارائه داد.

 

کد خبر 1145110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha