اجرای ۲۵۸ کیلومتر تسطیح ، رگلاژ و ترمیم شانه ها در محور های مواصلاتی این شهرستان

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده از ۲۵۸ کیلومتر عملیات تسطیح ، رگلاژ و ترمیم شانه های محور های این شهرستان در طول سال جاری خبر داد.

«علیرضا اکبری پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدامات و پروژه های متعددی از جمله نصب گاردریل ، نصب تابلو علائم ، تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راهها و خط کشی در طول سال جاری انجام شده اس

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده افزود : نصب ۷۵ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۳۹۶ عدد گاردریل ، ترانشه برداری به طول ۷.۳ کیلومتر و تعمیر و بازسازی ۳۲ عدد نرده حفاظ و قرنیز از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته در سال جاری است.

 اکبری پور اظهار کرد: تسطیح ، رگلاژ و ترمیم به طول ۲۵۸ کیلومتر ، پاکسازی و تسطیح ۳۰۰ کیلومتر از حریم راهها و نصب ۴۲۰ عدد تابلو و علائم از سایر کارهای انجام شده اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده در طول سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان بوده است.

 وی ادامه داد : در این مدت همچنین ۳۴ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان نقده خط کشی شد و ۹۲ عدد چراغ های هشدار چشمک زن در طول محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان تعمیر یا نصب شد.

 

کد خبر 1145116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha