فعالیت داوطلبانه مجمع عالی بسیج  در کنار دولت

سردار باقری با اشاره به فعالیت مجمع عالی بسیج متشکل از متخصصان و نخبگان بسیجی در سراسر استان گفت: این مجمع با بررسی مشکلات استان و ارائه راهکارهای عملی، به صورت داوطلبانه در کنار دولت فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» ظهر امروز (شنبه 16 بهمن» در نشستی با مشاور امور بانوان دبیرخانه مناطق آزاد کشور اظهار کرد: در مجموعه سپاه و بسیج، مجموعه‌ای تحت عنوان مجمع عالی بسیجیان متشکل از متخصصان و نخبگان بسیجی سراسر استان در 14 کمیسیون تخصصی تشکیل شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه هر کدام از این کمیسیون‌ها مشکلات و خلأهای استان را در خود تخصصی خود بررسی و جهت رفع مشکل راهکار عملی ارائه می‌دهد افزود: مجمع نخبگان از لحاظ سازمانی منتسب به سپاه و بسیج است ولی در انجام اقدامات در کنار دولت به صورت داوطلبانه کار می‌کند.

 

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که این مجمع دنبال می‌کند بحث منطقه آزاد اروند است که یک بررسی اجمالی در حوزه زیرساختی انجام گرفته و اینکه اهدافی که در منطقه تعریف شده بعد از 20 سال محقق شده یا خیر که در صورت عدم تحقق علت و خلأهای موجود چه بوده است.

 

سردار باقری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در انجام اقدامات مورد توجه این مجمع توجه به زمان است تصریح کرد: در این راستا باید با هدف پیش رویم و اهداف را اولویت‌بندی کنیم تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

 

وی همچنین به راه‌اندازی امور بانوان در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و یاد آور شد: در خوزستان به خاطر شرایط بومی منطقه، مقداری در حوزه بانوان با محدودیت همراه هستیم که همین موضوع باعث شده بانوان ما نسبت به سایر نقاط کشور کمتر رشد کنند؛ از این رو اگر می‌خواهیم در این حوزه کار کنیم باید نگاه‌مان با دیگر استان‌ها متفاوت باشد.

 

کد خبر 1145144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha