چهار خانه فرهنگ کار در قرچک افتتاح شد

چهار خانه فرهنگ کار در شهرستان قرچک در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، چهار خانه فرهنگ کار در شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار، تهمینه دانیالی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بهلولی رئیس اداره کار قرچک و دیگر مسئولان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش،‌ این خانه‌های فرهنگ در دفتر مدیریت شهرک صنعتی قرچک، شرکت پارچه رومبلی «اروم اویاز»، شرکت بلورسازی «الماس کاران» و شرکت نساجی «پارسه مهرریس» افتتاح شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: خانه‌های فرهنگ کار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی، تقویت زمینه‌های ابتکار و خلاقیت نیروی کار و شناسایی کارگران و کارفرمایان نمونه و خلاق افتتاح شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف این خانه‌های فرهنگ می‌توان به ترویج فرهنگ بهره‌وری و اثربخشی، تقویت هویت کارگری و بهبود رفتار و روابط انسانی در محیط‌های کاری اشاره کرد.

خطیبی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید کنندگان در شهرستان قرچک بیان داشت: این سه کارخانه‌ای که خانه فرهنگ کار در آن‌ها فعال شده ۱۳۰۰ کارگر دارند و جزو واحدهای نمونه شهرستان هستند و درصورت توسعه، بر تعداد نیروهای کارشان افزوده خواهد شد.

کد خبر 1145152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha