دشمنان به دنبال تطهیر نظام فاسد ستمشاهی هستند

فرهنگی تطهیر نظام فاسد ستمشاهی را از جمله رفتارهای دشمنان نظام و انقلاب توصیف کرد که به شدت در تریبون های مختلف و فضاهای مجازی منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین فرهنگی» امروز در همایش همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب، اظهار داشت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار هوشمندانه و به‌هنگام بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که بیانیه گام دوم انقلاب توقفی برای تحریف انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این بیانیه که در موضوعات مختلف و بسیار دقیق نگاشته شده است در زمانی صادر شد که خطراتی انقلاب را تهدید می کرد.

وی تطهیر نظام فاسد ستمشاهی را از جمله رفتارهای دشمنان نظام و انقلاب توصیف کرد که به شدت در تریبون های مختلف و فضاهای مجازی منتشر می شود که برای مقابله با چنین تحرکاتی باید نسبت به آگاهی دهی به نسل جدید و جوان از سوی نهادهای مختلف سیاسی و فرهنگی اقدام شود.

فرهنگی در ادامه با تاکید بر اینکه پس از سپری شدن چهار دهه از انقلاب اسلامی نیازمند جبران فاصله های بین نسلی هستیم، اظهار داشت: در این میان رسانه ها و جامعه خبری و دانشگاهیان نقش بسیار مهم در تبیین و تشریح موضوع و نیز بررسی آسیب های موجود در مسیر انقلاب اسلامی دارند تا با انجام بررسی های علمی و کارشناسی، آسیب ها را احصاء و برای آن راهکارهای عملی ارایه کنند.

فرهنگی، احصاء درست و دقیق آسیب های انقلاب اسلامی را لازمه پیشرفت کشور و جلوگیری از کج روی ها دانست و افزود: چنانچه در این رابطه دچار غفلت و فراموشی شویم، صدمات جبران ناپذیری متوجه انقلاب شده و  سرنوشت محتوم انقلابات سایر کشورها برای ایران نیز محتمل خواهد بود.

وی انحراف از مسیر اصلی و اهداف اولیه انقلاب و ایجاد تحجر و ارتجاع را سرنوشت بسیاری از انقلاب های جهان طی حداقل یکصد سال اخیر دانست و اضافه کرد: یکی از هوامل اصلی و مهم چنین سرنوشتی ناشی از گسست های نسلی است.

 

 

 

کد خبر 1145168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha