« حرفآورد تریبون فجر» با هدف مستندسازی کنشگری تبیینی مردم روز ۲۲ بهمن برپا می شود

دانایی با اشاره به اهمیت کنشگری تبیینی مردم در قالب حرف آورد گفت: به مناسبت دهه فجر، حرفآورد تریبون فجر کنشگری تبیینی مردم را مستندسازی و مردم را به حرف زدن مقابل دوربین دعوت می کند.

« مهدیه دانایی» در جریان ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آوردگاه سخن بانوان در قالب حرفآورد تریبون فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی طرح نظام تبیین اقدام به مستندسازی می کند.

 

عضو ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: حرفآوردی های استان البرز که قریب 2 سال گذشته در فضای مجازی با انعکاس سخنان خود در حوزه های مختلف فعالیت داشتند، می توانند در روز 22 بهمن پای تریبون فجر حرفآورد بیایند و سخن بگویند.

 

به گفته وی، کنشگری اجتماعی حرف آوردی ها، فعال شدن حرف آوردی ها در فضای جامعه در سطح رسانه با هدف تبیین طرح نظام تبیین از اهداف اصلی این طرح است.

 

وی ادامه داد: رابطان طرح حرف آورد در سطح استان البرز مجری برپایی طرح حرفآورد تریبون فجر با رویکرد نظام طرح تبیین هستند.

 

عضو ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: محورهای گفتگو در این طرح عبارتند از پیروزی انقلاب پیشرفت مردم، اهمیت انقلاب اسلامی در ایران و جهان، نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیشرفت های کشور، نقش مردم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت های کشور و نقش های پیروزی آفرین، نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی، اجرای سرودهای انقلاب به صورت تکی و گروهی، حرف دل در رابطه با انقلاب مردم است.

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور شرکت در این طرح با شماره 09373368871 و 09126622083 تماس حاصل بفرمایند و از جایگاه تریبون دهه فجر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مطلع شوند.

 

لازم به ذکر است به نفرات برتر به قید قرعه هدایی ارزنده ای تقدیم می شود.

 

 

کد خبر 1145213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha