جشنواره قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان در بشرویه برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: جشنواره قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان در بشرویه برگزار می شود و علاقمندان تا ۱۹ بهمن ماه می توانند در هشت رشته این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام «رضا بهشتی فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی به همت سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه ادامه داد: اجرای گروه های سرود، پویش«پرچم افتخار»، برگزاری محفل ادبی فجر، همایش کودکان و نوجوانان، جشن انقلاب و محفل خاطره گویی راویان انقلاب از مهم ترین برنامه های این دهه است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت در بشرویه برگزار می شود، افزود: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان است که علاقمندان تا 19 بهمن ماه می توانند در هشت رشته این جشنواره شرکت کنند و این جشنواره 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام بهشتی فر در ادامه بیان کرد: حفظ 10 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی ویژه دوره پیش دبستانی، حفظ 20 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی ویژه دوره اول ابتدایی، حفظ 30 سوره آخر قرآن و نقاشی با مضامین قرآنی ویژه دوره دوم ابتدایی، تلاوت مجلسی ویژه تمامی مقاطع و مداحی و شعرخوانی از رشته های این جشنواره است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان با اشاره به اینکه 182 برنامه طی دهه مبارک فجر در بشرویه اجرا می شود، گفت: بحث هماهنگی و اعزام روحانیون به روستاها و مساجد شهرستان بشرویه طی دهه مبارک فجر انجام شده است.

کد خبر 1145234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha