برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر برای کودکان اعضای کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با ایام دهه فجر مسابقه حفظ سوره فجر برای کودکان اعضای کانون فرهنگی و هنری مصباح برگزار و سوره مبارکه فجر نیز ۳۵۷ بار توسط اعضا قرائت و به روح امام خمینی(ره) هدیه می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام دهه فجر بیش ازبیش از 15 برنامه مختلف  در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن هدیه به  امام راحل و شهدا و برگزاری مسابقه قرآن  وجشن  است..

 

وی از برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر برای کودکان عضو کانون خبر داد و افزود: این برنامه توسط کانون مصباح وخانه قرآن جوادالائمه روستای پری برگزار و در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد..

وی برگزاری ختم 14 هزار صلوات  هدیه به روح بلند امام راحل و شهدا را از دیگر برنامه های این کانون در  دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: برشمرد و افزود:  قرائت 357 بار سوره مبارکه فجر توسط اعضای کانون و هدیه به روح امام خمینی را از دیگر برنامه های این کانون در این ایام دهه فجر خواهد بود.

امیری به برگزاری مسابقه نقاشی باموضوع شهید یا انقلاب  اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب  با اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی با حضور مسئولان شهرستان ملایر  و مسابقه روزنامه دیواری باموضوع شهدای روستا از دیگر برنامه های کانون مصباح در این ایام فرخنده است.

وی  حضور در گلزار شهدا و غباروبی مزار شهدا را نیز از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر برشمرد.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر عضو دارد.

کد خبر 1145249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha