توجه به استانهای کم برخوردار ویژگی مهم دولت عدالت محور است

بهرام نیا با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی های دولت عدالت محور توجه به استانهای کم برخوردار و تلاش برای رفع نارسایی هاست، گفت:

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۷ بهمن) در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه فجر، اظهار کرد: یکی از مشکلات این استان معضلات معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسوولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

 

«حسن بهرام نیا» با بیان اینکه  ۲۰ درصد خانوارها از جمعیت ۶۰۰ هزار نفری این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: این مهم می طلبد که دولت به این استان بیش از گذشته توجه شود.

 

وی یادآور شد: ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است و با حدود ۶۰۰ هزار نفر در مقایسه با سایر استان دارای مشکل فراوانی هستیم.

 

استاندار ایلام بیان کرد: ۸۵ درصد اعتبارات در وزارتخانه است و ۱۵ درصد به استان ها اختصاص می یابد که باید برای توسعه استان رایزنی های ملی باید انجام شود.

 

بهرام نیا یادآور شد: همواره باید تمامی امکانات با نگاه عدالت توزیع و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه شود.

 

وی تاکید کرد: فعالیت در سازمان بهزیستی با توجه به جامعه هدف جزو مشاغل سخت است که دولت برای توجه به  حقوق و مزایای این قشر باید بیشتر تلاش کند.

 

بهرام نیا با اشاره به کمک رسانی به خانواده اهل شهرستان ملکشاهی گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به شهرستان سفر کردیم و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی و کمک رسانی به محرومان جامعه از ظرفیت نهادهای انقلابی استفاده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 1145263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha