مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر در بانه برگزار می‌شود

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح شهر و روستای بانه برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می‌شود، افزود: نقاشی‌های مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر، روشی خلاقانه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی است تا یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتند، بهتر در ذهن کودکان و نوجوانان باقی بماند.

 

وی با اشاره به ضوابط شرکت در مسابقه نقاشی افزود: گروه سنی کودکان و نوجوانان ۷ تا سن ۱۴سالگی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

رازیانی اظهار کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۶بهمن ماه سال ۱۴۰۰بوده و همچنین متقاضیان شرکت دراین مسابقه می‌توانند نقاشی خود را به اداره تبلیغات اسلامی بانه ارسال کنند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه با بیان اینکه به تعدادی از نقاشی‌ها و آثار برتر هدایایی اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بانه و هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه برگزار می‌شود.

کد خبر 1145346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha