۱۰۰ میلیارد ریال پروژه روستایی در خشکبیجار به بهره‌‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر ۲۶ پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در ششمین روز از دهه مبارک فجر «حمیدرضا امام پناهی» سرپرست فرمانداری رشت امروز(یک‌شنبه، ۱۷ بهمن) به بخش خشکبیجار شهرستان رشت سفر کرده تا پروژه‌های عمرانی و خدماتی این بخش به مناسبت ایام الله دهه فجر را افتتاح کند. وی با حضور در گلزار شهدای خشکبیجار با گلباران مزار شهدا با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرد.

 

 

در ادامه، ۲۶پروژه خدماتی و عام المنفعه عمران روستایی در بخش خشکبیجار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتح و به بهره برداری رسید.

 

از این تعداد پروژه،  ۱۹ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان که عمده این پروژه‌ها در بخش روستایی به اجرا در آمده بود، به صورت متمرکز در بخش خشکبیجار افتتاح شد.

 

 

افتتاح همزمان ۶ پروژه عام المنفعه عمران روستایی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که شامل ایجاد پارک بازی، جدول گذاری معابر، اجری طرح جمع آوری آب‌های سطحی و ... در حوزه روستایی از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز در بخش خشکبیجار بود.

 

روکش آسفالت چهار کیلومتر از مسیر امین آباد به لاله دشت با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد دیگر پروژه دهه فجر این بخش بود که به‌زودی اجرای فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1145371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha