۷ پروژه عمرانی در شهرستان طبس افتتاح شد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر هفت پروژه در شهرستان طبس به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث نخستین کارخانه تولیدکننده روغن های صنعتی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امروز(۱۷ بهمن) در ششمین روز از دهه فجر با حضور معاون استاندار و سرپرست فرمانداری طبس هفت پروژه به بهره برداری رسید و یک پروژه کلنگ زنی شد.

 

طی مراسمی کارخانه صنایع شیمیایی هیدروکربن های سبک در طبس با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان و به منظور اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و محصول تولیدی این کارخانه به عنوان سوخت به کشورهای پاکستان افغانستان و هند صادر خواهد شد.

 

بهره برداری همزمان 5 طرح توزیع برق در بخش دیهوک شهرستان طبس از دیگر برنامه های ششمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان بود و این پنج طرح توزیع برق در بخش دیهوک شهرستان طبس با اعتبار بالغ بر یک میلیارد 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

در ششمین روز از دهه فجر عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کننده روغن های صنعتی روان کننده، روغن دنده و هیدروکربن‌ها با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار و اشتغالزایی برای ۵۰ هزار نفر و ظرفیت تولید ماهیانه ۱۰ هزار تن روغن صنعتی در شهرستان طبس آغاز شد.

 

گفتنی است همچنین در ششمین روز از دهه مبارک فجر از طرح آسفالت معابر شهری در طبس با اعتبار سه میلیارد و دویست میلیون تومان بهره برداری شد.

 

 

 

کد خبر 1145379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha