مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم هستند، افزود: امروز باید مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مراد امیدی» امروز(17 بهمن) در آیین راه اندازی خطوط جدید کارخانه آب معدنی مخملکوه، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای بازگو شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای مقابله با پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: جنگ هشت ساله، تحریم های فلج کنند و توطئه های فرهنگی از جمله دسیسه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

 

امام جمعه الشتر پشتوانه مردمی را عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و بیان کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر مسوولان اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند مردم امیدوار می شوند.

 

حجت الاسلام امیدی  تصریح کرد: امروز باید مسئولان برای رفع  مشکلات و دغدغه های مردم تلاش مضاعف، جهادی و انقلابی داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به ناکارآمدی هایی که وجود داشته است امروز به مجاهدت، مدیران جهادی و وابسته به نظام نیاز داریم .

 

امام جمعه الشتر با تاکید بر ضرورت تسریع در تغییر مدیران ناکارآمد، اظهار کرد: انتظار داریم استاندار لرستان به فرماندار سلسله اختیار ویژه دهد تا مدیران ناکارآمد را برکنار و مدیران جهادی را جایگزین کند.

 

گفتنی است استاندار لرستان امروز علاوه بر حضور در گلزار شهدای سلسله و آیین غبارروبی، از کارخانه آرد این شهرستان نیز بازدید کرد و سه طرح به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با حضور وی افتتاح شد.

کد خبر 1145399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha