برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد روستاهای فارس برای معرفی دستاوردهای نظام موثر است

حجت الاسلام قائمی گفت: در فارس ۲ هزار و ۹۰ دهیاری داریم که نشست های بصیرتی در مساجد روستاها برگزار می کنند و در معرفی دستاوردهای نظام موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محسن قائمی»، امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در نشست خبری رئیس جهاد کشاورزی فارس با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر،  با تبریک دهه مبارک فجر گفت: نظام جمهوری اسلامی وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود می شود و این انقلاب علیرغم نقشه دشمنان و تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم ها و ... پابرجا و سرفراز است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، دشمن را مورد خطاب قرار می دهد و جواب کوبنده به دشمن است که دستاوردهای نظام بهترین جواب به دشمن است.

وی اضافه کرد: فارس قطب کشاورزی کشور است و در قله قرار دارد و ۱۱ درصد از محصولات کشاورزی کشور را تامین می کنیم و تنوع محصولات فارس در این حوزه بی نظیر است.

حجت الاسلام قائمی تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام را از طریق تریبون های مختلف به نسل جدید معرفی شود تا انقلاب را بهتر بشناسند.

وی اعلام کرد: در فارس ۲ هزار و ۹۰ دهیاری داریم که نشست های بصیرتی در مساجد روستاها برگزار می کنند و توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی باید توسط مسئولان قدر دانسته شود و دین شهدا را به موقع ادا کنیم.

کد خبر 1145405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha