برگزاری طرح «ولایت» در سومین حرم اهل بیت (ع) به همت بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: طرح «ولایت کشوری» به صورت غیر متمرکز توسط بسیج دانشجویی استان فارس در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (یکشنبه 17 بهمن) از برگزاری دوره طرح «ولایت کشوری» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بیست و ششمین دوره تقویت مبانی اندیشه اسلامی به صورت غیر متمرکز توسط بسیج دانشجویی استان فارس در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: چهار هزار و 700 دانشجو برای دوره طرح ولایت سال های 1399 و 1400 ثبت نام کردند که 250 نفر از آنها از طریق فرآیند گزینش شامل آزمون، مصاحبه و ارزیابی برای بیست و ششمین دوره تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح «ولایت کشوری» انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: طرح «ولایت کشوری» در شیراز به مدت 2 هفته و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و مرحله دوم و تکمیلی این دوره اواخر اسفند امسال به مدت 2 هفته در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

یوسفی تاکید کرد: در برگزاری طرح «ولایت کشوری» از ظرفیت اساتید برجسته و مطرح کشوری موسسه آموزشی، پژوهشی «حضرت امام خمینی (ع)» استفاده شد و این دوره شامل سرفصل های انسان شناسی، خداشناسی، معرفت شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه سیاست و فلسفه حقوق بود.

وی با تاکید بر ایجاد تمدن نوین اسلامی به عنوان هدف غایی انقلاب اسلامی گفت: کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از مهمترین الزامات این امر است و بسیج دانشجویی فارس با طراحی دوره های متمرکز و غیرمتمرکز مانند طرح «ولایت» در این راستا تلاش می کند.

کد خبر 1145449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha