زائر اولی‌ها در اولویت اعزام به اردوهای راهیان نور/ تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

سرهنگ حسینی گفت: برنامه ریزی ما برای برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری باکیفیت و ایمن و همچنین اعزام با اولویت زائر اولی هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «سیدموسی حسینی» امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در دومین جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور استان گلستان اظهار کرد: برای نسلی که جنگ و دوران دفاع مقدس را ندیده، اردوهای راهیان نور یک حلقه وصل به شمار می رود.

 

جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: یکی از راه های آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، ارزش ها و آرمان های شهدا برگزاری اردوهای راهیان نور بوده که البته آثار و برکات فراوانی را هم به دنبال داشته است.

 

وی راهیان نور را یک حرکت عظیم الهی توصیف کرد و آن را ملجا و پناهگاه جوانانی دانست که تشنه آموختن تعامل مکتب وحی و اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

 

حسینی با تاکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه میان نسل نوجوان و جوان خاطرنشان کرد: این سفر معنوی حلقه اتصال نسل سوم و چهارم و جوانان این کشور با فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس گفتمان دفاع مقدس است و نباید از کنار این فرصت ارزشمند بی تفاوت عبور کرد.

 

وی با بیان اعزام زائر اولی ها به اردوهای راهیان نور در اولویت است، گفت: در سفر های راهیان نور تمرکز خود را بر ایجاد یک سفر معنوی با کیفیت و ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها و نوجوانان خواهیم گذاشت و به دنبال این هستیم که با طرحی ۵ ساله قالب اعزام راهیان نور را به شکل عزیمت دربیاوریم و راهیان نور را به شکل مردمی همانند اربعین حسینی برنامه ریزی کنیم.
 


جانشین سپاه نینوای گلستان با اشاره به شیوع سویه امیکرون و برخی ملاحظاتی که برای پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ می شود، بیان کرد: دستورات ستاد کرونا برای ما مرجع تصمیم گیری است برای همین هر تصمیمی که ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا درباره انجام یا عدم برگزاری اردوهای راهیان نور بگیرد را اجرا خواهیم کرد.

 

کد خبر 1145465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha