شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ از کانون های مساجد حمایت می کند

نورصالحی با اشاره به توجه به نیازهای فرهنگی محلات و حمایت از مساجد گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، از کانون های فرهنگی مساجد حمایت می شود.

«محمد نورصالحی«در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، به ابعاد مختلف بودجه سال آینده شهرداری اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: محرومیت زدایی، حمل و نقل، تکمیل پروژه ها و توجه به نیازهای فرهنگی مورد توجه بوده و اعضای شورای اسلامی شهر بر آن تمرکز دارند.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: توجه به نیازهای فرهنگی محلات با توسعه فرهنگسراها، کمک به احداث مساجد و تامین نیازهای فرهنگی در بودجه سال آینده مورد پیش بینی قرار گرفته و مردم نیز نسبت به این مسائل مطالبه دارند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از محلات فاقد مراکز فرهنگی هستند، تصریح کرد: مدیریت شهری کمک می کند تا این نیاز در سال های آینده برای بخش های مختلف تامین و شهرک های مسکونی نیز از خدمات فرهنگی بهره ببرند.

نورصالحی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بر تامین نیازهای فرهنگی هم نظر هستند، ادامه داد: بر اساس  بودجه 1401 شهرداری، از کانون های  فرهنگی مساجد حمایت می شود و توجه ویژه ای به این موضوع خواهد شد.

 

ارتباط با مردم در میزهای خدمت مساجد

وی با اشاره به رویکرد دولت و همچنین مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی برای ارتباط با مردم گفت: اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری در مقاطع مختلف زمانی در محلات مختلف حاضر و دغدغه های مردم را بررسی می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ارتباط با مردم در میزهای خدمت مساجد برقرار شده و به صورت هفتگی این کار انجام و نتایج خوبی در آینده خواهد داشت.

وی یادآورشد: مساجد محور مهم برنامه های هر محله هستند و از این ظرفیت برای رسیدگی به دغدغه های عمومی استفاده خواهد شد.

کد خبر 1145473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha